Juhu, Vita er du der? Posted on May 26, 2005 by Roev Kassen — No Comments ↓ Jeg skal tale med dig – send mig lige en mail – det er noget med noget Random Share this: Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Share on X (Opens in new window) X More Email a link to a friend (Opens in new window) Email Share on Pinterest (Opens in new window) Pinterest