Fredagsøllen – på Die Kleine Posted on November 23, 2007 by Roev Kassen — No Comments ↓ – indtages i dagens anledning på Die Kleine Bierstube … – hvorfor har de mon ikke et ølkort? Random Share this: Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Share on X (Opens in new window) X More Email a link to a friend (Opens in new window) Email Share on Pinterest (Opens in new window) Pinterest