Dammit! Posted on September 7, 2005 by Roev Kassen — 3 Comments ↓ “Jeg har tabt min dørtelefon” Random Share this: Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Share on X (Opens in new window) X More Email a link to a friend (Opens in new window) Email Share on Pinterest (Opens in new window) Pinterest
pas nu på Webmoster. Vi er faktisk nogle, der tager ALT hvad der står her for gode varer, også rent bogstaveligt… Reply ↓
er den i stykker for good nu???
Nå. Eller er den virkelig faldet ud?
Hehe… – nej, det var såmænd bare en talefejl –
der skulle have været sagt ‘mobiltelefon’
pas nu på Webmoster. Vi er faktisk nogle, der tager ALT hvad der står her for gode varer, også rent bogstaveligt…