Sikke pænt Posted on March 31, 2007 by Roev Kassen — 1 Comment ↓ vejret dog har været i dag…. Share this: Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Share on X (Opens in new window) X More Email a link to a friend (Opens in new window) Email Share on Pinterest (Opens in new window) Pinterest
Åh gudskelov. At du skriver her, betyder jo så at du er kommet helskindet hjem fra fredagsbar!!!! Reply ↓
Åh gudskelov. At du skriver her, betyder jo så at du er kommet helskindet hjem fra fredagsbar!!!!