… let regn, vind og ret køligt …
Krydstogtsæsonen er allerede godt i gang, så det vrimlede i Midtbyen. Der forventes ca 75 skibe i år med ialt 250.000 krydstogtgæster inklusive besætning – så det er altid godt at orientere sig på marinetraffic, hvad som ligger ved kaj – i dag er det en af de store Costa Diadema (4947 passagerer/1253 crew) // På Havnepladsen er der stadig ikke kommet gang i Endless Connection, asfalten skal (stadig) repareres …. På Pier 4 er man nået så langt at kun én kran kan anes … Ved rutebilstationen kan man nu se følgende højhuse fra venstre: Akson (110m) – Höfn – Træ (78m) – Aarhus City Tower (94m) – Frederiks Hus – og Comwell udvidelsen (15-16 etager, ca 67m). Kan I huske Det Grønne Hjørne? Her åbner SMAU – tilsyneladende – vi venter i spænding. Vi behøver dog ikke længere vente på Toasted som er åbnet på hjørnet af strøget med deres italienske sandwich – kom i god tid – køen er lang!
Nu venter vi kun på Pokalfinalen som bliver sendt på den obskure kanal Viaplay Sport News og så ESC semi 2 – og så skal vi jo ikke glemme, at det er 22 år siden den helt fantastiske dag, 14.maj 2004 …





