Min kat Posted on June 23, 2007 by Roev Kassen — 3 Comments ↓ … har lige rendt rundt på mit bundkort … Random – som leger med ram-klodser Share this: Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Share on X (Opens in new window) X More Email a link to a friend (Opens in new window) Email Share on Pinterest (Opens in new window) Pinterest
Jeg bliver altid så nervøs Sankt Hans Dag, efter sådan en aften med øl, pølser, grillmad, bål og hekseafbrænding. Er i her stadig alle sammen? Reply ↓
Jupp, overlevede pølser, var bare lidt sprogløst efter jeg så det her i fredags: http://i13.photobucket.com/albums/a275/lc482/strip-poker.jpg så pas på hvis/når I koperer linket… PS.: Jeg kunne ikke lade være Random… Reply ↓
Ram-klodser…
Jeg eksperimenterer stadig mest med Duplo
Jeg bliver altid så nervøs Sankt Hans Dag, efter sådan en aften med øl, pølser, grillmad, bål og hekseafbrænding. Er i her stadig alle sammen?
Jupp, overlevede pølser, var bare lidt sprogløst efter jeg så det her i fredags:
http://i13.photobucket.com/albums/a275/lc482/strip-poker.jpg
så pas på hvis/når I koperer linket…
PS.: Jeg kunne ikke lade være Random…