… det kalder på et ai billede …
Bare en helt almindelig søndag …
Aarhus Kommune inviterer hele byen til mesterskabsfest mandag den 18. maj // program // afspærring omkring Rådhuset // Busruten for Guldholdet …
Også kendt som Roev Kassen
… det kalder på et ai billede …
Bare en helt almindelig søndag …
Aarhus Kommune inviterer hele byen til mesterskabsfest mandag den 18. maj // program // afspærring omkring Rådhuset // Busruten for Guldholdet …
Her er planen for guldfejringen i Aarhus – opdateret …
SØNDAG:
11:30–16:30 – Forfest på Bispetorv (musik, boder, stemning)
14:30 – Fanmarch fra Skolebakken mod stadion
Ceres Park Vejlby – UDSOLGT 12.000 billetter
Kl. 15: Portene åbner – kom i god tid –
Kl. 18: Kampstart
Tivoli Friheden – UDSOLGT 13.000
Kl. 17: Optakt starter til kamp på storskærm
Kl. 18: Kampstart på storskærm
Tangkrogen – kamp på storskærm – UDSOLGT 30.000
Kl. 15: Optakt starter til kamp på storskærm
Kl. 18: Kampstart på storskærm
Tangkrogen – ‘Den Smukkeste Guldfest’
Kl. 20.30: Musikken starter
Ca. kl. 22: Spillerne på scenen med DM-pokalen
Kl. 24: Tak for i aften
MANDAG
Ca. kl. 16.15: Spillerne ankommer til Aarhus Rådhus
Ca. kl. 17: Spillerne hyldes fra balkonen ud til Rådhuspladsen
Ca. kl. 18: Spillerne forlader rådhuset og byen fester videre
Kilde: AGF
https://www.agf.dk/nyheder/2026/maj/kom-med-til-den-smukkeste-guldfest
https://stiften.dk/agf/aarhus-gaar-snart-amok-(igen)-her-er-overblikket-over-soendag-og-mandagens-fejring
…..
Afspærring omkring Rådhuset
Program for fejringen mandag den 18.maj:
Kl. 15.55: Ruten starter fra John Stampes Plads/Ceres Park for enden ad Stadion Allé.
Kl. 16.15: AGF’s danske mestre ankommer med bus til rådhuset. Parkering på Park Allé, hvorefter spillerne og stab går det sidste stykke op mod hovedindgangen
Kl. 16.25: Spillere og stab modtages foran rådhusets af borgmester Anders Winnerskjold og byens rådmænd
Kl. 16.40: Hyldesttaler i byrådssalen ved borgmester Anders Winnerskjold og rådmand for Kultur og Borgerservice Jesper Kjeldsen
Kl. 17.00: Spillerne hyldes på balkonen på Aarhus Rådhus (til ca. 17.30)
Kl. 18.00 Afgang fra rådhuset
https://aarhus.dk/nyt/borgmesterens-afdeling/2026/maj/de-danske-mestre-fra-agf-hyldes-paa-aarhus-raadhus
https://aarhus.dk/agf
https://stiften.dk/agf/agf-kommer-til-at-koere-i-aaben-bus-igennem-aarhus-til-raadhuset
Pingback: Man skal ha' en plan ... | Dortes Smadderkasse