40 år –

… det kalder på et ai billede …

AGF er dansk mester for første gang i 40 år efter en sejr over Brøndby på udebane. Brøndby 0-2 AGF 0-1: Henrik Dalsgaard (3’) 0-2: Kevin Yakob (26’)

Bare en helt almindelig søndag

Aarhus Kommune inviterer hele byen til mesterskabsfest mandag den 18. maj // program // afspærring omkring Rådhuset // Busruten for Guldholdet …

Bare en helt almindelig søndag

… eller bliver det guld? … Vi kan ikke komme udenom, at de hviie i aften har mulighed for at sikre sig mesterskabet for første gang siden den 19.okt 1986

superliga2026_31runde

Man skal ikke forvente at få plads på et af byens værtshuse som viser kampen – Ifølge stiften kan man være heldig, hvis man kommer kl.13.00 hvor man kan varme op til og håbe på, at FC Midtjylland taber eller spiller uafgjort ude mod Nordsjælland (kampstart kl.14.00) – sker dette, skal man holde sig klar kl.18.00 hvor AGF skal vinde ude over Brøndby … sker det ikke, må vi jo vente til Supersøndag den 17.maj … NB. Midttrafik lukker Busgaden hvis //

Update: FCN – FCM 0 – 0

Update: BIF – AGF Pause: 0 – 2 (mål: Henrik Dalsgaard 3′ , Kevin Yakob 26′) – live fra Midtbyen // tv2ostjylland // dr live //

Update: BIF – AGF slut: 0 – 2 og AGF er danmarksmestre for første gang i 40 år

// Superliga 25/26 // agf.dk // Super Manager // 30 – 20 – 10 år senere // ksdh.dk // superstats // Aftenens slutter: El Clásico kl.21.00

Husk at få noget at spise!
Traditionel engelsk morgenmad, "fry-up" med et spejlæg, en brunchpølse, bacon, hvide bønner, ristede tomater, sauterede svampe, hash brown og toast